יום שני, 30 במרץ 2015

רובנו חוששים מללכת לרופא שיניים וסבורים שביקור אצל רופא שיניים בתל אביב או אילת הוא חוויה לא נעימה. אז נכון שמדובר בחוויה שעדיף לוותר עליה, אך, למעשה, אם מקפידים על כללי הגיינת הפה, ומגיעים לבדיקות תקופיות וטיפולים קבועים אצל שיננית פעם בשנה, הטיפולים הנדרשים הם מינוריים. אם השכלתם לבחור רופא שיניים נחמד, המפגש הטיפולי יכול להפוך להיות מהנה אפילו. ד"ר אסתי דוידוביץ',  רופאת שיניים מומחית המנהלת מרפאות שיניים בתל אביב ובירושלים, מסבירה כיצד להימנע מכאבים אצל רופא השיניים.

לא לדחות

רופא שיניים בתל אביב לילדים ונוערדבר ראשון שיש להקפיד עליו כדי להימנע מטיפולים לא נעימים הוא, כאמור, לעבור בדיקות אצל רופא השינים אחת לחצי שנה, באופן קבוע, וניקוי אבנית אצל שיננית פעם בשנה. כאשר מתבצעות בדיקות אחת לשישה חודשים בערך, מתגלות הבעיות כשהן עדיין בחיתוליהן או לפני שהן צצות בכלל, והטיפולים הופכים להיות מינוריים ועדינים. כאשר נמנעים מללכת לביקורת אצל רופא שיניים, ומחכים עד שהכאב אינו מותיר לנו ברירה, הבעיה כבר עמוקה וחריפה, והטיפול, בהתאם, עמוק יותר, ועשוי להיות לא נעים ואף לכאוב.

הקפדה על הגיינת הפה

הגיינת הפה, הכוללת צחצוח שיניים הגון פעמיים ביום, העברת חוט דנטלי בערב, וניקוי אצל שיננית אחת לשנה לפחות, היא קריטית לתחזוקת הפה ולמניעת אותם טיפולים כואבים. כל רופא שיניים בתל אביב ימליץ לכם, כמובן, גם להימנע ממתקים, שתיה ממותקת וכו', כדי להקטין את הסיכוי להיווצרות חורים, עששת ומחלות חניכיים שונות שיזיקו לשיניים שלכם.

בחירת רופא שיניים בתל אביב

לא משנה היכן אתם גרים, למצוא רופא שיניים בתל אביב או צפת זה חשוב. רופא שינים שמכיר את ההיסטוריה הרפואית שלכם, שנצמא איתכם בקשר קבוע ורואה את השיניים שלכם באופן קבוע, אחת לכמה חודשים בבדיקה התקופתית, יהיה רגיש הרבה יותר לשינויים המתחוללים בפיכם, וישים לב לכל בעיה שצצה או לסימנים לאפשרות שבעיה תצוץ בהמשך, ויוכל לטפל בה במהירות ובקלות, או להנחות אתכם כיצד לנהוג כדי למנוע מהבעיה להתפתח. כפי שכבר ציינו, רצוי שרופא השיניים יהיה נחמד ואדיב, וכן רצוי שהמרפאה תהיה מצוידת בציוד חדיש, ובצוות נעים הליכות. מצאתם כזה? חזרו לבקר אותו שוב ושוב...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה